Nevladina organizacija "Svet i Dunav" podnela je Ustavnom sudu Srbije ustavnu žalbu kojom se traži poništenje odluke kojom je izgradnja mosta u Novom Sadu projekat od nacionalnog značaja.
Vi sto kao podrzavate gradnju mosta, a pritom ste protiv "nsH2o" ste velike neznalice, i naivci, kada ne znate da samo 15-20% mosta cini asfalt ostalo je celik 10-15% i beton 80% i vise , pa lepo kada nisu ovi (t)urbanisti i galens gradonacelnik uspeli da proguraju otimanje Sodrosa i Kamenicku Adu ajde onda da spice most koji je nepotreban u svakom pogledu i slucaju, jer je struka jos pre koju decceniju dala odgovor da na tom rejonu most je potpuno besmislen.Tako sada ovi galenSnSovci , pokusavaju da sagrade most pa jos i nekakve vijadukte, a ako sagrade most eto sa mosta preko Ribarca slice se beton i na Kam Adu i na Sodros i ostali zeleni pojas i uspeli su da se jos nakradu i otmu narodne i javne svojine nama gradjanima i da privatizuju jos koju zelenu povrsinu i prodaju je peracima novca i budu jos bogatijii da jos vise kradu i potkradaju.Ima nas koji smo spremni da svojim telima pranimo nase od ovih alavih i bahatih kriminalaca koji misle da im je NS i Vojvodina njihova privatna svojina i dedovina pa da mmogu da rade sta im volja, gori su od Turaka i Austrougara, samo cutite i tako ce doci jedan dan i do vaseg doma.
Ko bi imao nešto protiv da se ljudi zaposle, ali da li neko razmišlja da za ta 150 nova radna mesta se ugasi preko 700 drugih zbog konkurencije.,pogotovo što se uništava sam centar grada, koji da nema kafiće bio mrtav. Navedite mi i jednu državu na svetu, de drugi grad po veličini ima razvijenije periferije od samog centra. To je upravo Novi Sad. Pojedinci pune svoje đepove, dok građani ostaju ne informisani o pravom stanju. Treba imati zdravu konkurenciju i to niko ne može osporiti, ali sa toliko hiper marketa se gube poslovi malih, što indirektno utiče na budžet grada, kao i na način življenja. Razmislite u kakvoj prestonici želite da živite "nije sve jedno".
Ladno idalje ima ljudi koji nisu mapu otvorili i ne shvataju zasto je ovo najbolje mesto za most... Ladno idalje misle da ce teretni saobracaj da prelazi preko mosta i idalje nisu uopste informisani posle ovoliko vremena i ovoliko vesti o mostu a idalje komentarisu gluposti.
''zamenik gradonačelnika Milan Đurić ukazao na to da je most u urbanističkim planovima od 1951.'' I opet lazu a novinari ni ne proveravaju. Most je planiran na sasvim drugom mestu, gde ima mnogo vise smisla a to je negde kod Beocina. Ovo moze da se proveri u urbanistickim planovima iz 2000 i ranije.
Od kako se obe obale Dunava nalaze u okviru ove države, a to je oko 40 km od Bačke Palanke, most slobode je prvi most!
To je tačno i veoma žalosno, ali je pravi primer NEravnomernog ekonomskog razvoja-u ovom slučaju novosadizacije!
Citat: "Najkraće - kuda se put nastavlja od Beočina i Futoga, odnosno ko i kako bi imao pristup mostu?"
Do Futoga je praktično već izgrađen put sa četiri trake, a mogle bi se dodati još dve. Sa sremske strane, od Beočina i inače treba da bude proširen put ka Sremskoj Kamenici jer se frekvencija saobraćaja višestruko uvećala poslednje dve decenije i tuda i inače idu teški kamioni za Bosnu.
Samo neka predsednik pozove malog da izbrčka još desetak miliona i izgradiće se taj put veoma lako. To će ionako morati da se uradi ubrzo ako ne želimo kilometarske kolone na uskim putevima.
Da li je moguće da ovoliko ljudi pljuje Semberiju, Mačvu, BiH.....Očigledno ograničeni ljudi koji ne učestvuju u industrijskom zivotu Srbije. Zapitajte se koliki je izvoz roba i usluga u BiH. Gde ide roba tu se grade putevi kako bi se ubrzao protok istih ili mozda mislite da kamioni i dalje prelaze 200km za 15 sati. Osvestite se, počnite da razmišljate ekonomski i stavite regionalne podele po strani. Ne mrzite bosance jer za to razloga nema. Svi smo mi došli od nekud i doneli svoje različitosti. Ne dozvolite da vas mrznja usporava i zaslepljuje.
Most se gradi u produžetku bul. Patrijarha Pavla zato što nije dobro da tranzit prolazi kroz Bućevar Oslobođenja koji je stambena zona. Slučajno je i Bulevar Patrijarha Pavla stambena zona pa takvo objašnjenje ne pije vode. Takođe, most će biti predugačak usred stambene zone, a vodiće nigde. Obilaznice se grade izvan gradova, a most treba da bude negde uzvodno, pa makar stradale i ilegalno izgrađene kuće negde uz obalu, te da se priključuje na sremskoj strani na mesto gde će to moći da se izvede kako treba, a ne da se dodiruje s klizištem kao i most Slobode. Uzgred, Štrand je definitivno uništen gradnjom mosta, nismo se navikli, samo smo nemoćni kad se jednom beton stegne. A oko 1950. niko nije ni sanjao kako će grad da izgleda pa je tu zamislio most. Sad je tu betonska džungla i samo fali još betona.
Ulice preko puta najlon pijace nemaju vodovodnu i kanalizacionu mrezu a i kabineta gradonacelnika im porucili da je to skupa investicija a most od stotine miliona evra nije skup.SRAMOTA
Pa sta ako su jos komunisti(sadasnji radikali) odlucili da tuda ide most? Ako su pre koliko decenija odlucili da se skace u bunar to ne znaci da to i treba uciniti. A po prilozenom planu se vidi da jos uvek ista sluzba radi i da joj je cilj unistavanje ovog dela. Dejanic se pod stare dane otkrio uclanjenjem u radikale pa se i vidi zasto je unistavao stari deo grada. I on je mrzeo Novi Sad.
Ne bih da zvucim grubo, ali je zalosno koliko ne poznajete geografiju.
Most slobode nije prvi most kada se udje u nasu zemlju! Pre njega, postoje TRI mosta!
Cim se udje u nasu drzavu iz Madjarske (kod Bezdana), kod Bogojeva i u Backoj Palanci.
Ali to ne menja cinjenicu da fali jos jedan negde kod Futoga. Ali morate razumeti da bi tamo frekvnecija saobracaja bila mnogo manja, kao i broj glasaca, koji bi taj most koristili.
Ne volim što su Vučić/Vučevići ceo posao po hitnom(?!?) postupku dali Kinezima. Nemam ništa protiv renomea CRBC i njihovih sposobnosti, ali ovako se širom otvaraju vrata korupciji.
S druge strane, trudim se da ne vređam, ali neverovatno mi je da nekome padne na pamet da gradi most kod Futoga! Pa šta bi takav most povezivao, koliki broj stanovnika sa jedne i druge obale? Najkraće - kuda se put nastavlja od Beočina i Futoga, odnosno ko i kako bi imao pristup mostu?
za most se znalo pre 40 godina ... potpisnike dozvola za izgradju stambenih objekata pohapsiti a most izgraditi
porušiti deo izmedju novog naselja i Vetrnika ... upropastili su prilaz ka Veterniku i Futogu stopiranjem izgradnje Bul vojvode Stepe i Bul Jovana Dučića
početi hapšenje mafije koja nastavlja uništavnje salajke pretvarajući ga u Grbavicu i novi deetoš ...
izvšavanje predloga početi odma po objavljivanju na portalu R 021
A to sto drugi po velicini grad u drzavi nema vode na 40+ nikom nista
ako se vec siri grad sagradite novu fabriku vode ili podignite kapacitet postojece
dzaba nam most ako nemamo vode
a sad vec vodovod ne moze da proizvede koliko se trosi
A šta fali da se sav novac uloži u koridore koji bi spajali Novi Sad i republ'ku srpsku? Da zemare lakše i brže dođu vikendom u svoje dodikare i obiđu investicije kojima nam izvlače novac i da lakše zaposle bratanice i jetrve po javnim preduzećima?
Ne mogu da verujem da ima ljudi koji guraju ovaj most bez obzira na to što će kamioni ići na 30m od stambenih zgrada. Bilo bi mnogo bolje da se most pravi negde prema Beočinu i Futogu.
"Svet i Dunav" Daniela Stojković Jovanović kaže da je ova NVO, građanska inicijativa "Dunavac - Šodroš" u okviru inicijative "Građani imaju moć", koju sprovodi organizacija Crta sa partnerima uz podršku USAID.
Majko mila sve moj do mojega. Ako nam ovi i ovakvi budu krojili grad onda samo ugasimo svetlo i do vidjenja. Auuuu
Duze vreme radim na putu za beocijn. Kontam da bi se bukvalno svaki stanovnik srbije koji zivi na potezu od miseluka do hrvatske slozio da je taj most jako dojajna ideja.
Vlast se osvaja na izborima. Formira se skupština. Skupština (u ovom slučaju) izglasala gradnju mosta na osnovu projekta grada iz prošlog veka,a i na osnovu potrebe za istim. Most se gradi i AMIN. Pitanje ide dalje,a gde sledeći?! Futog-Beočin?! A ovi što palamude....više rada i zalaganja na sledećim izborima.
Treba srušiti sva tri mosta, Banovinu, Limane i Podbaru jer su se tu nekad gnezdile mnoge vrste ptica čije je stanište uništeno. Pa živite vi na sremskoj strani uz saobraćaj kroz glavnu Kameničku ulicu. Ja sam protiv kineskih aranžmana ali i protiv dokonih gradskih sebičnjaka pa makar bili i opozicija.
U Novom Sadu svi advokati koji su dosli na vlast postali su veliki strucnjaci za urbanisticko projekyovanje i planiranje. Ipak je pozadina svega toga nesto drugo, a tu im pomaze Bocara.
Vidim da se i Djuric dao u urbanisticke vode. Sada kada je bratu resio citavu etazu zgrade za radio stanicu, onda mora i ovaj projekat oko mosta da obrazlozi. Cudno je da je on to obrazlagao, a ne gradonacelnik.
Taj most je skroz nepotreban.
Bolje da se most izgradi negde na potezu izmedju Celareva i Futoga,tako bi imalo smisla.
Jadno je da od ulaska Dunava u nasu zemlju prvi most koji spaja dve obale na nasoj teritoriji je most slobode
Da ih volim ne volim ih, ali ovo je brate buka radi buke. Ima bar tri sporna elementa ba koje se neko žali. I sve ni to bilo OK kad bih mogao da pročitam ne tako nego ovako. Za sada čujem samo ne tako a ne čujem predlog - gde i kako? Ili neko misli da imamo dovoljno mostova? Da je normalno da kroz centar Kamenice svakodnevno prolaze hiljade automobila?
U grad moj Novi Sad dodjose mnogi, iz njima znanih razloga. Grad poraste, preraste sebe. Mora most, samo je pitanje da li tu ili uzvodno, ali most mora!
E ovako stoje stvari, znaci stanovnici Bul.Evrope imaju pravo na cist vazduh a komsijama da crkne krava, znaci Novosadjani koji zive uz Bulevar Oslobodjenja i pored Varadinskog mosta nemaju pravo na kvalitetan zivot i cist vazduh.Hocemo jos jedan most a vi se potrudite da porusite nelegalne objekte i ograde duz kamenjara i ade pa ce biti slobodno plavno podrucje.Usput ekolozi uzmite nekad vrece pa na sodros da pokupite koju plasticnu flasu pa potom na ribarac da izvadite na desetine brodova koji su truli i ispustaju naftu i ulje.
sve neki načitani iz nevladinih organizacija smeta im most,a ne smeta neopisiva gužva na mostu slobode i u svim okolnim ulicama
samo njima će most biti pored prozora,a mi koji smo pored mosta slobode uživamo svaki dan u zdravom životu bez buke i zagađenja
Potreban je most, ali kod Neština. Cela zapadna Bačka (Sombor, Odžaci, Bač, Bačka Palanka) kad mora u Srem ide preko NS. Na kružnom kod bul Patrijarha Pavla ionako se prave gužve...još i most...
Nasa posla. Opozicija preko nvo sektora gura svoje interese, a vlast svoje. I sve preko ledja gradjana. Vlast ce napraviti ovaj most bez obzira na opstrukcije opozicije. Da li ce taj most ugroziti zivotnu sredinu, videcemo kad ga naprave i puste u rad
Slično je bilo kad je trebalo da se gradi most Slobode jer je prelazio preko Štranda. A sada smo se navikli na njega a ispod njega je uvek hladovina i povetarac.
Delovanjem na prorodu ljudi grade ali ako se radi po propisu onda se sve može napraviti. Taj četvrti pa i peti most su nam prko potrebeni. Probajte ići u Sremsku Kamenicu posle 14h pa ćete videti uvek dugačke kolone automobila na ulazu a vikendom još veće.
Hvala NVO na brizi ali im nešto ne verujem.
Dotična garantovano nije iz NS
Mi koji smo rođeni u ovom gradu pre 50+ znamo da je zemlja za most otkupljena još polovinom 60ih godina, a to je onaj deo gde Jakara ima čardu/kafanu pa još par stotina metara uzvodno
Lokacija mosta je odavno poznata, resenje je dobro. Problem ce imati samo par spekulanata koji imaju stanove u zgradama koje ce biti blizu mosta. Sve je u skladu sa standardima i propisima, samo stan u takvoj blizini mosta ima manju vrednost u odnosu na stan koji nije u neposrednoj blizini takve saobracajnice. Ko je hteo da rizikuje, on je rizikovao i sada neka trpi posledice.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ustavna žalba na odluku o izgradnji mosta u Novom Sadu: "Devastiralo bi se plavno područje"
Zoran Strika
strika@021.rs
Novi Sad
•15.07.2021.
•16:52 > 17:28
Komentari 54
DETELINARAc
Ratko
Mahaću vam sa Novog mosta za koju godinu.
Janoš
ccc
Dimitrije
zoki
Nemanja
@j1ggy
To je tačno i veoma žalosno, ali je pravi primer NEravnomernog ekonomskog razvoja-u ovom slučaju novosadizacije!
Dario
Do Futoga je praktično već izgrađen put sa četiri trake, a mogle bi se dodati još dve. Sa sremske strane, od Beočina i inače treba da bude proširen put ka Sremskoj Kamenici jer se frekvencija saobraćaja višestruko uvećala poslednje dve decenije i tuda i inače idu teški kamioni za Bosnu.
Samo neka predsednik pozove malog da izbrčka još desetak miliona i izgradiće se taj put veoma lako. To će ionako morati da se uradi ubrzo ako ne želimo kilometarske kolone na uskim putevima.
Gradjanin
igor_t
Liman
Bane
G pen
Musaši
Taj sud je postao politički sud.
Mastodont
j1ggy
Ne bih da zvucim grubo, ali je zalosno koliko ne poznajete geografiju.
Most slobode nije prvi most kada se udje u nasu zemlju! Pre njega, postoje TRI mosta!
Cim se udje u nasu drzavu iz Madjarske (kod Bezdana), kod Bogojeva i u Backoj Palanci.
Ali to ne menja cinjenicu da fali jos jedan negde kod Futoga. Ali morate razumeti da bi tamo frekvnecija saobracaja bila mnogo manja, kao i broj glasaca, koji bi taj most koristili.
Čika
Ne volim što su Vučić/Vučevići ceo posao po hitnom(?!?) postupku dali Kinezima. Nemam ništa protiv renomea CRBC i njihovih sposobnosti, ali ovako se širom otvaraju vrata korupciji.
S druge strane, trudim se da ne vređam, ali neverovatno mi je da nekome padne na pamet da gradi most kod Futoga! Pa šta bi takav most povezivao, koliki broj stanovnika sa jedne i druge obale? Najkraće - kuda se put nastavlja od Beočina i Futoga, odnosno ko i kako bi imao pristup mostu?
sasa
porušiti deo izmedju novog naselja i Vetrnika ... upropastili su prilaz ka Veterniku i Futogu stopiranjem izgradnje Bul vojvode Stepe i Bul Jovana Dučića
početi hapšenje mafije koja nastavlja uništavnje salajke pretvarajući ga u Grbavicu i novi deetoš ...
izvšavanje predloga početi odma po objavljivanju na portalu R 021
Poz iz MZ
a onda su Limanci pokazali Milošu i Milanu koliko ih ne vole na izborima za MZ
H2O
ako se vec siri grad sagradite novu fabriku vode ili podignite kapacitet postojece
dzaba nam most ako nemamo vode
a sad vec vodovod ne moze da proizvede koliko se trosi
sve bratski
Slucaj
Vladimir
bujke
Gojko
H
Deja
Rkekoke
Majko mila sve moj do mojega. Ako nam ovi i ovakvi budu krojili grad onda samo ugasimo svetlo i do vidjenja. Auuuu
Igor
NekoNeko
maliVUK
Boem
Sremac.dva
Lola
A kad se izgradi stvar je gotova ma kolika šteta bila.
Struka da da svoj potpis.
Mislilac
Đok
Cutanje i bojazan
Priroda
tomy
/
Kosta
Vidim da se i Djuric dao u urbanisticke vode. Sada kada je bratu resio citavu etazu zgrade za radio stanicu, onda mora i ovaj projekat oko mosta da obrazlozi. Cudno je da je on to obrazlagao, a ne gradonacelnik.
Tiberius
Bolje da se most izgradi negde na potezu izmedju Celareva i Futoga,tako bi imalo smisla.
Jadno je da od ulaska Dunava u nasu zemlju prvi most koji spaja dve obale na nasoj teritoriji je most slobode
NS
Dembos
Superhik
šumar
samo njima će most biti pored prozora,a mi koji smo pored mosta slobode uživamo svaki dan u zdravom životu bez buke i zagađenja
Mislilac
NS
Ns 49
Delovanjem na prorodu ljudi grade ali ako se radi po propisu onda se sve može napraviti. Taj četvrti pa i peti most su nam prko potrebeni. Probajte ići u Sremsku Kamenicu posle 14h pa ćete videti uvek dugačke kolone automobila na ulazu a vikendom još veće.
Hvala NVO na brizi ali im nešto ne verujem.
Sremac
Petar
Sabahudin
Mi koji smo rođeni u ovom gradu pre 50+ znamo da je zemlja za most otkupljena još polovinom 60ih godina, a to je onaj deo gde Jakara ima čardu/kafanu pa još par stotina metara uzvodno
Pera
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H